Acte necesare
Acte necesare pentru întocmirea dosarului pentru accesarea serviciilor de îngrijire la domiciliu:
- cerere tip completată de persoana vârstnică /reprezentantul legal/ rude;
- copie CI/BI (domiciliul stabil pe raza administrativ - teritorială a sectorului 1);
- talon de pensie recent;
- copie a actului de proprietate a locuinţei sau actului în baza căruia persoana vârstnică locuieşte la adresa, în copie, pentru a dovedi că persoană vârstnica nu are întreţinător legal ca urmare a încheierii unui contract de întreţinere;
- adeverinţă de la medicul de familie care să ateste că persoană vârstnică nu suferă de boli infecto-contagioase;
- acte medicale ale persoanei vârstnice/ reprezentantului legal (dacă este cazul).
Actele necesare întocmirii dosarului pot fi transmise și în format electronic pe adresa de e-mail Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. cu precizarea că la momentul efectuării evaluării socio-medicale la domiciliul persoanei vârstnice trebuie prezentate documentele în original pentru comparație.
Date de contact:
Tel verde 0800 800 063
Telefon/fax 021/222.98.46
Telefon 021/224.40.73 interior 146, 153
Adresa de email: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea.
Modelul cerere-tip din secțiunea formulare.